Časté dotazy

1)  Lze  objednat zboží na dobírku?

Bohužel máme špatné zkušenosti s touto metodou. Proto není možné zaslat zboží na dobírku.

2) Jak můžu za svou objednávku zaplatit?

V případě, že si zboží necháte poslat, využijte možnosti online platby předem. Tato bezhotovostní transakce proběhne pomocí platební brány buď předvyplněným převodem vaší banky, nebo jako rychlá platba kartou.

Způsoby platby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 212929209/0300 vedený u Československé obchodní banky, a. s.

  • bezhotovostně platební kartou

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány

  • Google pay či Apple pay

3) Jaké je číslo účtu pro platbu převodem

Bankovní účet 212929209/0300 vedený pod firmou ROJAPLAST s.r.o.

4) Dodáváte i mimo ČR

Bohužel ne, pouze dodáváme zboží po České republice.

5) Jak si mám objednat zboží?

Cokoli se vám v našem e-shopu zalíbí, vložte do košíku pomocí oranžového tlačítka „do košíku“, v detailu produktu „přidat do košíku“. Správnost vašeho kliknutí vždy potvrdí vyskakovací oznámení „produkt byl přidán do nákupního košíku“. Jakmile budete mít vybrané vše, po čem toužíte, pokračujte kliknutím na tlačítko „košík“, které najdete v pravém horním rohu.

Je-li všechno v pořádku, stiskněte vpravo dole oranžové tlačítko „Pokračovat“, které vás převede do druhého kroku objednávkového formuláře. V něm si už jen vyberete způsob doručení (osobní odběr v Bohuňovicích u Kolína nebo doručení PPL, DHL kurýrem či nechám přivést na parcel shop) a způsob platby (převodem, online platba kartou, online bankovním převodem či google pay či apple pay).

Pro pokračování dalšího kroku klikněte v levém dolním rohu na oranžové tlačítko „pokračovat, které vás převede do třetího kroku „Informace“.

Zde vyplníte své osobní údaje (adresa, telefon, e-mail), v košíku napravo vidíte shrnutí objednávky. Po vyplnění údajů už pouze kliknete na finální tlačítko „Odeslat objednávku“. Po odeslání objednávky se Vám zobrazí souhrn objednaného zboží a zároveň Vám přijde shrnutí objednávky do uvedeného emailu.

V případě, že si s některým krokem objednávky stále nevíte rady, rádi vám pomůžeme. Volejte buď tel. +420 321 761 361 nebo pište na e-mail info@galobe.cz v provozní době.

6) Máte opravdu skladem uvedené množství

Pokud je u zboží uvedeno skladem, tak ho fyzicky máme k dispozici na našem skladu.

 7) Může být fakturační adresa jiná než dodací

Ano, může být. Pokud chcete doručit zboží na jinou adresu stačí pouze zaškrtnout tlačítko „Doručit na jinou adresu“, které najdete při zadávání fakturační adresy ve třetím kroku „INFORMACE“.

 8) Můžete mě kontaktovat až naskladníte zboží, které není skladem

Ano lze. U každého produktu lze nastavit tlačítko “HLÍDAT“. Pomocí „hlídání“ můžete být informování ihned jak naskladníme vaše zvolené zboží.

9) Za jak dlouho zboží dodáte

Zboží je připraveno k expedice do tří dnů po obdržení platby na náš účet. Dodací lhůta vždy závisí na přepravci.

Standardní doba doručení je 1-3 pracovní dny.

 10) Kolik stojí doprava

Cena dopravy závisí na hmotnosti objednaného zboží.

Více informací naleznete v horním rohu „JAK NAKUPOVAT“.

 11) Je možné zboží vrátit?

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů, ode dne převzetí zboží.

Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

12) Jak se mám registrovat, přihlásit se do svého účtu nebo v něm změnit údaje?

Registrujte se na našem e-shopu ještě dnes, zjednodušíte si vaše nakupování. Díky registraci získáte přístup ke svému osobnímu účtu, kam se bezpečně ukládají všechny vaše objednávky, a hlavně už nebudete muset u každé nové objednávky zdlouhavě zadávat své kontaktní údaje.

Cokoli ve svém účtu můžete měnit podle potřeby. Stačí se vždy přihlásit a kliknout na tlačítko „editovat“ nebo třeba „změnit heslo“. Jestli se vám heslo podařilo zapomenout, klikněte dole (pod přihlašovacím formulářem) „Zapomněli jste své heslo?“. Pošleme vám e-mailem nové.

 13) Jak mám uplatnit slevový kód?

Prostor pro zadání slevového kódu budete mít hned v prvním kroku objednávky – jakmile přejdete do košíku. Na každou objednávku můžete použít jeden slevový kód v závislosti na typu slevového kódu.

Po kliknutí na pole "Dárky a slevy" a vepsání slevového kódu klikněte na zelené pole "přidat". Tím se vaše sleva automaticky uplatní a vy hned uvidíte, kolik ušetříte.

Pokud vám slevový kód nejde uplatnit, obraťte se na nás (tel.: +420 321 761 361 nebo e-mail: info@galobe.cz). Prověříme jeho expiraci a podmínky uplatnění.

14) Jak dlouho platí dárková poukaz

Platnost poukazu je 1 rok. Poukaz lze využít na celý sortiment.

Dárkový poukaz Vám zašleme na mail. V případě zájmu můžeme zaslat i poštou přímo na Vaši adresu, nebo si ho můžete vyzvednout osobně u nás v Bohuňovicích u Kolína.

15) Mám technický dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?

Můžete se obrátit na naši infolinku +420 321 761 361 nebo nás kontaktovat prostřednictvím emailu info@galobe.cz

16) Jak mám reklamovat zboží?

Mrzí nás, že se u Vaší objednávky vyskytly potíže. Na reklamování zboží máte samozřejmě nárok.

V případě reklamace zboží Vás v prvním kroku žádáme o vyplnění Formuláře pro uplatnění reklamace, který si můžete stáhnout zde.

Tento vyplněný formulář spolu s fotkami reklamovaného zboží zašlete na mail info@galobe.cz. Vaší reklamaci se budeme neprodleně věnovat.

17) Jak často vydáváte články na blog

Každý měsíc přidáváme nový článek do sekce „blog“.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení